بیماران در کلیه که آیا به نوشیدن شیر
نوشته شده توسط : rshaole

بیماران در کلیه که آیا به نوشیدن شیرپروتئین یک ماده مغذی مهم در ترکیب بدن ما، پروتئین برای سلامتی ما نقش بسیار مهمی ایفا می کند، اما بیماران در کلیه که آیا به نوشیدن شیر؟

کارشناسان می گویند بله. از آنجا که کیفیت محتوای پروتئین شیر حدود 80 درصد از پروتئین کل از اسیدهای آمینه ضروری موجود در محدوده طولانی و مقدار کافی از ساختار پروتئین بسیار نزدیک به بدن انسان است، آن را بیشتر به جذب مواد مغذی و دفع است.

علاوه بر پروتئین و دیگر مواد مغذی موجود در شیر آن نیز بسیار مفید برای بیماران مبتلا به بیماری کلیوی. بدن بیمار عدم تعادل کلیه کلسیم و فسفر و کلسیم و فسفر شیر مربوط به تصحیح این عدم تعادل نقش مهمی است که اغلب.

مصرف کلیه محتوای کم پروتئین، پس از آن بیش از حد کالری محدود نیست. محتوای چربی شیر 2٪ -3.2٪، هضم آسان غنی از انرژی و و جذب، برای بیماران در کلیه، یک مست، بلکه باعث می شود پوست مرطوب، کاهش بیمار به دلیل بیماری های ناشی از خشکی پوست، موهای قهوه ای و سایر علایم،

کربوهیدرات ها شامل لاکتوز موجود در شیر، و برای تنظیم ترشح اسید معده و ترویج حرکت دودی از سرطان دستگاه گوارش از معده، بلکه جذب کلسیم را ارتقا دهد. لاکتوز شیر است نه بالا، تنها در حدود 10 گرم، به طوری که حتی بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی، هر روز می تواند بالشتک یا کیسه کوچکی که در ان عطر خوشبو میریزند و در لباس می گذارند شیر می نوشند، شکر باعث نوسانات قند خون است.

به گفته کارشناسان، در شرایط عادی، بیماران مبتلا به بیماری های کلیوی 250 میلی لیتر شیر، خوردن یک تخم مرغ، به علاوه 60 گرم گوشت خوک بدون چربی نوشیدند، مقدار مصرف پروتئین مناسب تر است.

اگر سوالی دارید، شما می توانید با ما از طریق راه های زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک می کنم. بازیابی سریع!

تلفن: + 86-311-89261580

ایمیل: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15100189779





:: برچسب‌ها: کلیه,شیر ,
:: بازدید از این مطلب : 295
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 خرداد 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: